Dålig uppdatering som vanligt..

Sitter i köket och äter varm toast och dricker oboy nu, gooott! Har precis gjort engelska läxan och innan det följde jag med och handlade..
Imorgon är det fredag och egentligen skulle jag ha sovit hos Oliver, men tyvärr blir det inte så.. Måste sova hos mamma för att jag inte kommer träffa henne på jätte länge annars..
På lördag ska först jag, mamma, Henrik och Mina till stan och shoppa! Ska iaf köpa skor och jeans till mig, får hoppas på att det blir något mer.. ;) Direkt efter kör Henrik mig till färjan, jag ska nämligen åka Birka Paradise med Sarah och hennes familj, grymt eller vad? :d Kommer hem på söndag..

Och imorgon fyller papi år! Fan, han börjar bli gammal nu asså, 44 tror jag att han fyller..


Saknar Skåne och alla som bor där som fan, åker dit på höstlovet förhoppningsvis! :D
På bilden sitter har vi precis kommit hem mitt i natten, lagade makaroner och köttbullar, efter tog vi oss varsitt glas oboy (y)
från vänster ; Nike, Ida och jag


godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0