Börjar blogga igen!

Tja,
hade tänkt börja blogga igen, nu jävlar! ;)
Gör ett inlägg lite senare där jag berättar om mig själv och så! :)
Tänkte berätta om min gårdag lite nu istället.. :)

Dagen började med att jag drog direkt till min favoritbrud Sarah, klockan var då runt 10.00!
Vi började fixa oss och efter ett tag började vi åka mot Hagaparken i Solna där vi skulle möta upp en modell, en fotograf och fyra andra personer! Sarah blev nämligen erbjuden att vara modell för en dag, det är två tjejer som har startat upp en ny grej som heter "In The Light"! Det var skit kul!
Vi blev fotograferade, fikade, skrev på kontrakt och till sist fick vi goodiebags, visar var det var i längre ner! :)

När vi kom hem åt vi en jättegod middag med Sarahs familj och några vänner, sen fixade vi oss på nytt och drog vidare till Skogås för att träffa Sarahs pojkvän Patrik och hans vän Henke, nais! :)
Runt 01.00 ringde vi taxi, åkte hem till Sarah dit Richard kom sen också.

Låter det som att jag har haft en bra gårdag? Yes I know! ;)



Innan vi drog till Skogås!


patrik & henke, normala killar! ;)


goodiebagen!
smycken, smink & massa fina grejer från deras sponsorer! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0