Update

Kom precis hem från skolan, 18.10 liksom! Stannade kvar i skolan två timmar extra för att skriva klart en låt och göra klart en dramatisering i svenskan med Marre. Vi blev skit nöjda med låten så vi ska fixa en bra inspelning på den så lägger jag upp den här i bloggen sen! :)
Nu håller jag på att göra en tortillamacka! Visar bilder under hur jag gör, tycker att det blir skigott! :)
Idag hade jag italiensk salami, ost och tomater på, men självklart fån man välja själv vad man vill ha på! :)
Först brer man tortillabröden med smör och sedan lägger man på allt pålägg, sedan lägger man ihop bröden och efter det lägger man det bara i stekpannan och vänder på den lite då och då tills den har fått en gyllenbrun färg på båda sidorna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0